לאירועים המרגשים של חיינו נרצה להשתמש באלמנטים ייחודיים, שיאפשרו לעלות את הרמה ולהציע איכות גבוהה ועניין רב. זיקוקים הם חלק ממה שכולם או לכל הפחות רבים אוהבים, אך תקנים מחמירים מחייבים הפעלתם באמצעות אנשי מקצוע מורשים בלבד.

הצעת נישואין על חוף הים מתבצעת בשילוב מזרקות זיקוקים, ולעתים קרובות זיקוקי דינור. את הפעילות הטובה מקיימים תוך הקפדה על אמצעי זהירות, ושימוש במפעיל בעל רישיון פעיל.

רישיון להפעלת זיקוקים – אל תהמר על החיים שלך

בעלי מקצוע פועלים בישראל גם ללא רישיון מפעיל. הסיכונים בכך גבוהים מאוד, עד כדי חשש לאי קיום אירוע בעקבות כשלי בטיחות. מפעיל ברישיון מסוגל ליצור את האפקט לו מצפים, בשילוב מתן הוראות לביטחון מלא של כל הנוכחים. על מנת לקבל רישיון מפעיל זיקוקים, נדרש לעבור קורס מקיף וכן מבחן בטיחות.

%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%9d

לייצר את הטוב עבור אירוע חד פעמי

אירוע הצעת נישואין הוא חד פעמי ונערך במטרה להתחיל הליך מיסוד הזוגיות. על מנת ליצור את הפתרונות הטובים והבטוחים, עבור הפקה הנערכת בשילוב זיקוקים, חשוב להקפיד לקיים מגע עם חברה המציעה אדם מקצועי בעל ניסיון. חברת כאן לזוגות מציעה לבצע את ההפקה הייחודית, בליווי של צוות מקצועי ועתיר ניסיון. אל תתנו ליום המיוחד הזה להיות עם סיכוי כלשהו להרס.

מפעיל ברישיון מעניק ביטחון ועומד בכל התקנים, אך האם יש לו ביטוח אתם שואלים? לא תמיד. חברות הביטוח בישראל מערימות קשיים בנוגע לביטוח צד ג' אצל מפעילים. אז איך כן מתקבל האישור המיוחל? ותק בהפעלת זיקוקים הוא זה שיעניק את האפשרות לבטח. משמעות הדבר היא שמפעילים צעירים אינם יכולים לפעול עם ביטוח צד ג'. אנו בכאן לזוגות עובדים רק עם מפעילים בעלי ותק וביטוח צד ג'.

התוצאה היא קיום אירוע איכותי ובטוח בכל קנה מידה.

להזמנות – 072-3385178